poniedziałek, 6 lutego 2012

Mroźny haul i sposób na rozgrzanie!

Witajcie Kosmetykomaniaczki!
Zima nam nie odpuszcza i mrozy wciąż trzymają, co pewnie na wiele z Nas działa tak, że mamy ochotę tylko siedzieć pod ciepłym kocykiem:) Dodatkowo skończyłam sesję(wszystko do przodu, uff), więc uprawiam słodkie i niewinne lenistwo. Jednak w weekend, za namową pana z telewizji, który powiedział, ze spacery na takim mrozie działają, uwaga - antycellulitowo, wybrałam się na małe zakupy. Z przygodami upolowałam kurtkę i parę innych dodatków. Sponsorami przygód była obsługa sklepu ZARA, która sama nie stosuje się do swojego regulaminu, a panie przy kasie są dodatkowo niemiłe i wredne. Tyle mojego żalu na ten temat i przechodzę do haulu, który jest naprawdę skromniutki.

Muszę przyznać, że wszystkie rzeczy kupiłam pod wpływem KWC i Waszych opinii. Jestem tu od niedawna, ale ciesze się, że większość z Was to naprawdę szczere blogerki i jeśli chodzi o kosmetyczne dylematy jesteście dla mnie dużą pomocą:) [to takie moje małe nawiązanie do tego, co ostatnio się działo w blogosferze, oby więcej takich sytuacji nie było]

Kupiłam:
Tonik ogórkowy Ziaja: szukałam czegoś bez alkoholu, taniego, a ostatnio Jedna z Was go polecała, więc się skusiłam. Mam nadzieję, że mnie nie wysypie!

Korektor antybakteryjny w płynie Hean Problem Reductor: w sztyfcie z manhattana akurat się kończył, a o tym słyszałam dużo dobrego, zobaczymy jak się sprawdzi.


Puder Synergen: kupiłam, bo akurat był w promocji i kolor mi odpowiada. Swoją drogą, co to za zwyczaj, żeby najjaśniejszy puder miał ostatni numerek?!



Maść z witaminą A: nie załapała się na zbiorowe zdjęcie, ale o jej zaletach chyba nie muszę pisać:)



Krem specjalny do cery trądzikowej z krzemem: gdyby nie KWC w życiu bym o nim nie wiedziała, a że kupiłam go trochę wcześniej, już jest moim wielkim cudem! Napiszę o nim osobą recenzję, bo krem jest naprawdę wart bliższego poznania.



Tak patrzę i się zastanawiam - profil kosmetyczny nastolatki. Niestety, mimo 22 lat wypryski i ogólnie przygodowa cera to moja codzienność:(


Jak widzicie zakupy skromne i dość mało powalające, ale każde zakupy cieszą, nawet te robione przy -15 stopniach. Na rozgrzanie podaję Wam 'przepis' [to zdecydowanie za duże słowo] na to, co piję codziennie od paru dni i celebruję tę chwilę chyba nawet bardziej niż picie porannej kawy. Do kubka (lubię duuuuże) sypię szczyptę cynamonu i szczyptę mielonego imbiru(można dodać świeży starty), dodaję jakiejś ulubionej czarnej herbaty i zalewam wrzątkiem. Czekam trochę aż ostygnie, dorzucam łyżkę miodu - koniecznie prawdziwego i plasterek cytryny. Gotowe! Jest pyszne, proste i idealne na takie wieczory. Wielką fanką czarnej herbaty nie jestem, ale wg mnie w tym połączeniu taka smakuje najlepiej. Właśnie wpadłam na pomysł, żeby dodać jeszcze chilli!

Pozdrawiam Was gorąco, spod koca oczywiście!

18 komentarzy:

  1. imbir cytryna i miód do herbaty :D mniam mniam:D rozgrzewa w tempie ekspresowym:)

    OdpowiedzUsuń
  2. i tonik i puder bardzo lubię, tanie i wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten krem w wersji bez krzemu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jak działa? bo ja tym na razie jestem zachwycona.

      Usuń
  4. Mam tonik z ziaji i go lubię. Bardzo mnie zaciekawił korektor i ta maść . CZekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba skuszę się na ten korektor. Czekam na recenzję :)
    Fajny blog, będę zaglądać czasem :)
    Zapraszam do siebie:
    www.abc-un.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie jestem z niego zadowolona, ale recenzje napiszę jak dokładnie się z nim poznam:)

      Usuń
  6. Hej!Czy pamiętasz w jakiej cenie jest odżywka Jantar w Feniksie?A gdzie kupiłaś kurację Rzepa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jantar chyba gdzies za 9 zł, na pewno nie wiecej niż 10:) Kurację Rzepa kupiłam tez w tej drogerii, czasem widuję w superpharmie.

      Usuń
  7. i tonik i puder u mnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie też tonik i puder się sprawdzają:) I Ty myślę także będziesz z nich zadowolona:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kiedyś ten tonik i szczerze mówiąć nie przypadł mi do gustu,przede wszystkim nie lubie jego zapachu,ale może u Ciebie sprawdzi sie lepiej;) Puder również mam i już kpiłam sobie nie pierwszy raz,ciągle do niego wracam i go uwielbiam, tylk oja używam troszke ciemmniejszego:)
    Natomiast tego kremu nie miałam i szczerze mówiąć z niecierpliwością czekam na jego recenzję u Ciebie;) a co do korektora to szczerze powiem ,że nie używam,mam jakiś tam w swojej kosmetyczce ale nie płynny i też jestem bardzo ciekawa,jak ten sie sprawdzi u Ciebie i również mogłabyś dodać kilka słów na jego temat bo moze zainwestuje w niego:)

    Pozdrawiam+obserwuje i zapraszam do siebie;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie Wasze komentarze! :) Na wszystkie staram się odpowiadać w danym poście i bardzo sobie cenię wszystkie Wasze opinie!