poniedziałek, 6 lutego 2012

Mroźny haul i sposób na rozgrzanie!

Witajcie Kosmetykomaniaczki!
Zima nam nie odpuszcza i mrozy wciąż trzymają, co pewnie na wiele z Nas działa tak, że mamy ochotę tylko siedzieć pod ciepłym kocykiem:) Dodatkowo skończyłam sesję(wszystko do przodu, uff), więc uprawiam słodkie i niewinne lenistwo. Jednak w weekend, za namową pana z telewizji, który powiedział, ze spacery na takim mrozie działają, uwaga - antycellulitowo, wybrałam się na małe zakupy. Z przygodami upolowałam kurtkę i parę innych dodatków. Sponsorami przygód była obsługa sklepu ZARA, która sama nie stosuje się do swojego regulaminu, a panie przy kasie są dodatkowo niemiłe i wredne. Tyle mojego żalu na ten temat i przechodzę do haulu, który jest naprawdę skromniutki.

Muszę przyznać, że wszystkie rzeczy kupiłam pod wpływem KWC i Waszych opinii. Jestem tu od niedawna, ale ciesze się, że większość z Was to naprawdę szczere blogerki i jeśli chodzi o kosmetyczne dylematy jesteście dla mnie dużą pomocą:) [to takie moje małe nawiązanie do tego, co ostatnio się działo w blogosferze, oby więcej takich sytuacji nie było]

Kupiłam:
Tonik ogórkowy Ziaja: szukałam czegoś bez alkoholu, taniego, a ostatnio Jedna z Was go polecała, więc się skusiłam. Mam nadzieję, że mnie nie wysypie!

Korektor antybakteryjny w płynie Hean Problem Reductor: w sztyfcie z manhattana akurat się kończył, a o tym słyszałam dużo dobrego, zobaczymy jak się sprawdzi.


Puder Synergen: kupiłam, bo akurat był w promocji i kolor mi odpowiada. Swoją drogą, co to za zwyczaj, żeby najjaśniejszy puder miał ostatni numerek?!



Maść z witaminą A: nie załapała się na zbiorowe zdjęcie, ale o jej zaletach chyba nie muszę pisać:)



Krem specjalny do cery trądzikowej z krzemem: gdyby nie KWC w życiu bym o nim nie wiedziała, a że kupiłam go trochę wcześniej, już jest moim wielkim cudem! Napiszę o nim osobą recenzję, bo krem jest naprawdę wart bliższego poznania.



Tak patrzę i się zastanawiam - profil kosmetyczny nastolatki. Niestety, mimo 22 lat wypryski i ogólnie przygodowa cera to moja codzienność:(


Jak widzicie zakupy skromne i dość mało powalające, ale każde zakupy cieszą, nawet te robione przy -15 stopniach. Na rozgrzanie podaję Wam 'przepis' [to zdecydowanie za duże słowo] na to, co piję codziennie od paru dni i celebruję tę chwilę chyba nawet bardziej niż picie porannej kawy. Do kubka (lubię duuuuże) sypię szczyptę cynamonu i szczyptę mielonego imbiru(można dodać świeży starty), dodaję jakiejś ulubionej czarnej herbaty i zalewam wrzątkiem. Czekam trochę aż ostygnie, dorzucam łyżkę miodu - koniecznie prawdziwego i plasterek cytryny. Gotowe! Jest pyszne, proste i idealne na takie wieczory. Wielką fanką czarnej herbaty nie jestem, ale wg mnie w tym połączeniu taka smakuje najlepiej. Właśnie wpadłam na pomysł, żeby dodać jeszcze chilli!

Pozdrawiam Was gorąco, spod koca oczywiście!

19 komentarzy:

  1. imbir cytryna i miód do herbaty :D mniam mniam:D rozgrzewa w tempie ekspresowym:)

    OdpowiedzUsuń
  2. i tonik i puder bardzo lubię, tanie i wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten krem w wersji bez krzemu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jak działa? bo ja tym na razie jestem zachwycona.

      Usuń
  4. Mam tonik z ziaji i go lubię. Bardzo mnie zaciekawił korektor i ta maść . CZekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maść z A? to cudo apteczne za 3,50zł:D!

      Usuń
  5. Chyba skuszę się na ten korektor. Czekam na recenzję :)
    Fajny blog, będę zaglądać czasem :)
    Zapraszam do siebie:
    www.abc-un.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie jestem z niego zadowolona, ale recenzje napiszę jak dokładnie się z nim poznam:)

      Usuń
  6. Hej!Czy pamiętasz w jakiej cenie jest odżywka Jantar w Feniksie?A gdzie kupiłaś kurację Rzepa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jantar chyba gdzies za 9 zł, na pewno nie wiecej niż 10:) Kurację Rzepa kupiłam tez w tej drogerii, czasem widuję w superpharmie.

      Usuń
  7. i tonik i puder u mnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie też tonik i puder się sprawdzają:) I Ty myślę także będziesz z nich zadowolona:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kiedyś ten tonik i szczerze mówiąć nie przypadł mi do gustu,przede wszystkim nie lubie jego zapachu,ale może u Ciebie sprawdzi sie lepiej;) Puder również mam i już kpiłam sobie nie pierwszy raz,ciągle do niego wracam i go uwielbiam, tylk oja używam troszke ciemmniejszego:)
    Natomiast tego kremu nie miałam i szczerze mówiąć z niecierpliwością czekam na jego recenzję u Ciebie;) a co do korektora to szczerze powiem ,że nie używam,mam jakiś tam w swojej kosmetyczce ale nie płynny i też jestem bardzo ciekawa,jak ten sie sprawdzi u Ciebie i również mogłabyś dodać kilka słów na jego temat bo moze zainwestuje w niego:)

    Pozdrawiam+obserwuje i zapraszam do siebie;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ife kupereka mankhwala zochizira mavuto osiyanasiyana thanzi, pogwiritsa ntchito mankhwala chaperekedwa ndi mbewu kuchiza matenda kwathunthu.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie Wasze komentarze! :) Na wszystkie staram się odpowiadać w danym poście i bardzo sobie cenię wszystkie Wasze opinie!