poniedziałek, 30 stycznia 2012

Żeby trwały cały dzień..Stay On - Hean baza pod cienie.



Dziś recenzja już prawie kultowej jak AD, bazy pod cienie naszej polskiej firmy Hean.
Już sama nazwa wskazuje na cel tego produktu. Oto, co mówi producent:
"Utrwalająca i wygładzająca baza pod cienie prasowane i sypkie. Wzmacnia intensywność koloru, utrwala cienie i ułatwia ich aplikację. Nie pozostawia tłustego filmu."
Mogę się w 100% zgodzić z tym, co jest napisane na opakowaniu! I już Wam piszę, dlaczego ta baza tak skradła moje serce.

P1030062
OPAKOWANIE: Solidne pudełeczko wykonane z mocnego plastiku. W środku znajdziemy 14g produktu.

ZAPACH: Ta baza wg mnie bardzo ładnie pachnie! Ma woń taką lekko pudrową, przyjemną.

KONSYSTENCJA I KOLOR: Baza ma bladoróżowy kolor, z góry przepraszam za kolor na zdjęciach, gdyż jest trochę ubrudzona po podkładzie. Jest przyjemna w nakładaniu, dobrze się rozprowadza na powiece i jest taka 'mięciutka'. Dziewczyny na blogach piszą, że nie posiada drobinek, ja się jednak doszukałam w słońcu, jednak to kompletnie nie przeszkadza!
P1030059P1030063

APLIKACJA: Jak juz napisałam z rozprowadzaniem na powiece nie ma żadnych problemów. Jedyne ale - jeśli nałożymy za dużo produktu po jakimś czasie on sam się roluje i cienie tak samo, dlatego tu sprawdza się zasada, że im mniej tym lepiej:) No i dla posiadaczek długich paznokci wydłubywanie tej bazy może sprawiać małe kłopoty.

DZIAŁANIE: No i przechodzimy do najważniejszego! Muszę powiedzieć, że odkąd ją mam, bardzo często maluję się cieniami, a nie tylko kredką czy eyelinerem. Baza Hean znakomicie przedłuża ich trwałość, trzymają się cały dzień - u mnie od 7 rano do 23 i co najważniejsze - nic kompletnie się nie roluje! Dodatkowo tak jak obiecuje producent, produkt podbija kolor cieni, stają się ona bardziej żywe i wyraziste. Cienie na bazie są łatwe w blendowaniu i efekty są naprawdę widoczne w porównaniu z malowaniem bez bazy. Jednym słowem - cudowna!!
P1030067
na górze cienie bez bazy, na dole z bazą, światło słoneczne
P1030068
po lewej bez bazy, po prawej z bazą
P1030070
a tu efekt po przetarciu ręki chusteczką

CENA: Niewątpliwą kolejną zaletą tego produktu jest cena: na stronie hean można ją dostać za ok 11 zł, ja swoją kupiłam w drogerii za 15zł. To naprawdę niewiele w porównaniu do jej zalet.

Podsumowując jest to naprawdę świetny polski produkt. Jeśli szukacie bazy pod cienie, która spełni Wasze oczekiwania, a nie stać Was na wydawanie dużych sum na bazy drogich firm, sięgnijcie po nią, jest naprawdę świetna. Jak dla mnie ma same zalety i szczerze Wam ją polecam!:)

3 komentarze:

  1. Najlepsza baza jaką kiedykolwiek używałam, chociaż na początku ciężko mi ją było oswoić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie Wasze komentarze! :) Na wszystkie staram się odpowiadać w danym poście i bardzo sobie cenię wszystkie Wasze opinie!