środa, 2 listopada 2011

listopadowe marudzenie:)

tak tak, miałam być skrupulatna i często zamieszczać wpisy, ale musicie mi wybaczyć. studiowanie medycyny jest super, ale jednak zdecydowanie pożera czas i czasem wieczorem mam chwile tylko na szybkie sprawdzenie maila, poczytanie Waszych blogów, a swój zaniedbuje. jednak zebrałam się w sobie, a z racji tego, że mam naprawdę dużo nowych i starych kosmetyków do opisania, już jutro możecie liczyć na coś mam nadzieję ciekawego:)
dziś żadnych zdjęć kosmetyków, ale za to mój najnowszy wyczyn kulinarny - ciasteczka jogurtowe z cynamonem!

będę nieskromna i powiem, że wyglądały ślicznie i były meeega smaczne:)
chętne przepisu?:)

1 komentarz:

  1. Dawaaaaaaaa przepis! Będę szersza niż wyższa, jak Boga kocham. Uwielbiam puchate ciastka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie Wasze komentarze! :) Na wszystkie staram się odpowiadać w danym poście i bardzo sobie cenię wszystkie Wasze opinie!